plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



26 Kasım, 2002

this is hardcore

ayardan ayara koştuğum şu günlerde sessiz sakin, başkasının çaldığı müzikleri dinlemek zorunda olmadan, alkolsüz, aile salonunun üst katlarda bulunduğu yerlerde denize nazır oturup çay içmek, deftere birşeyler karalamak istiyorum. ama çevredeki milli piyango satıcısından tut çaycısına kadar herkes bir laf sokma çabası içinde. ben de bu sinirle önüme geleni yeniyorum tavlada iki mars bir düz. bir yandan da çayın tazeliğine, kokusuna ve cam bardakta içildiğinde verdiği hazza ulaşıyorum.

bere almak için sokağa çıkıp, imagebanklerle evinin yolunu tutan insanlara şaşırıyor, insanların içindeki alışveriş canavarını durduramadığını görüp bir kez daha korkuyorum çok katlı alışveriş merkezlerinden. yine de star wars'la ilgili ne görsem toplamak istiyor, hatta insanlardan medet umuyorum bu çabamda. yokuşlardan çıkarken önümde yürüyen liselilere mecburen on üzerinden not vermek durumunda kalıyor, gelen geçen ablalara bakıyorum beğeniyle.

herşeye rağmen yolda aceleyle yürürken birden bire karşıma çıkan noel baba havalarındaki bir insanı görünce seviniyor, basçılara olan sevgim farklı anlamlara bürünürken, davulculara duyulan ilgi özellikle rahatsız ediyor beni. günün şarkısıysa büyük şehirlerde yaşamın zorluğu ve ilişkilerin karmaşıklığını hâlâ anlayamamış olan eskinin metalcisi, şimdinin efendisi olan bir arkadaşa geliyor, kendisi her ne kadar kendisinden daha eski olanlarla anlaşamasa da; guns 'n' roses - welcome to the jungle

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool