plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



16 Ekim, 2003

young & restless

0 Yorum  | spineless | 00:04
a perfect circle, muse, epitonic derken kendimi mp3lere gömülmüş, bütün gününü onun bunun söylediği şarkıları çekerken buldum bugün. kazaa'yı açmak aklıma bile gelmezken, sayın külfetli programımızın quick startta kendisine yer bulması enteresan bir gelişme oldu şahsım için. yakında müzikte doyum noktasına ulaşacağımı düşünüyorum. bu arada bitmek tükenmek bilmeyen spam yağmurunda karşıma çıkan "find other singles in your area" başlıklı maili gayet masumane bir biçimde "vay anasını, lokal grupların mp3lerini mi bulduracak bu gavurlar bana" şeklinde düşünerek okurken olayın tamamen bir matchmaker işi olduğunu anlayıp üzülmedim de değil.

ardarda gelen konser haberleri kendimi ingiltere'de hissetmemi de sağlamıyor değil hani. bir açıp bir kapatan enteresan havanın da buna etkisi maksimum olsa gerek. bayramlardan da halloween'i beklediğimiz düşünülürse pek eğlenceliyiz şu aralar.

son olarak belirtmek isterim ki, her ne kadar kararsızın allahı bir insan olsam da şu kim beş yüz milyar isterde yeni gelin gibi süzülenlerden nefret ediyorum. mümkünse kendilerini limiti yetersiz akbil tonunun aralıksız tekrarlandığı bir odada delirmeye terketmek istiyorum. bir de seinfeld'in sadece en başındaki ve sonundaki jerry abimizin tek başına yaptığı konuşmalara gülüyorum ben, böyle de değer bilmez, güzelliklerden anlamaz bir insanım.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool