plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



26 Eylül, 2004

yapay zeka

0 Yorum  | baturalp | 13:06
her şey yapaylaşmışken biz de nasibimizi aldık bundan. yapay sevgiler ve tvlerde dönen yapay aşkların üzerine saçmalamak isterdim ama sokaklarda müşteri arayan fahişelerin aksine nedenini bilmeden hayata sarılmak istiyorum.

"gelinim olur musun?" evinde gelin olup müstakbel kayınvalideme yağ çekerken dedikodu yapmak istiyorum. "ünlüler çiftliği"nde bayhan olup bayık sesimle keçilerden süt sağmak istiyorum. "bir yıldız doğuyor" yarışmasında jüriyle takışıp ünlü olmak istiyorum. helin avşar olup ablamla hatıra filmi çekmek, askerlik muhabbetlerine girmek istiyorum. reina'ya alınmayıp, yüzerek karaya çıkmak, ıslak "fcuk" t-shirtimle çılgın atmak istiyorum.

şu yapay clonelardan kurtulup mars'ta kendime doğal bir hayat kurmak, domates, salatalık ekmek istiyorum.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool