plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



03 Mart, 2003

time of my life

"ne zaman gelecek o büyük gece" tezahuratları eşliğinde beklediğim gün sonunda geldi çattı. numerolojiyle ne zamandır bu kadar ilgileniyorum, sayılara ne zamandır bu kadar takıntım var anımsamıyorum ama cidden kutsal bir gündeymiş gibi hissedip seviniyorum telefon ekranında tarihi her görüşümde. 1 martla gelen değişim hareketlerine de katılmış bir insan olarak bu ayın oldukça bereketli geçeceğinden eminim.

bereket demişken birbiri ardına vizyona giren ve filmen filme koşturma serüvenini açan sinema aktivitesinden başlayalım öncelikle. herkesin dilinde olan, bir kısım delikanlıya "hahah abi ben hiç korkmadım ki" şeklinde beyanatlar verdiren the ring'den başlayalım önce. sonu hakkaten olmamış filmin ve bütün olayı açıklayıcı bir trailerin tv ekranlarında dönüyor olması filmin etkisini azaltmış. ayrıca çok bilmiş çocuk rolünde oynayan veledin hakkını da vermek lazım zira cidden uyuz oldum kendisine film boyunca. eve döner dönmez ringu'nun 1-2-0 versiyonları aranmaya başlandı, birincisini bitirdik, darısı diğerlerine.

diğer bir güzellik de mtv çocuğu spike jonze ve senaryo dahisi charlie kaufman'ın elinden çıkmış olan adaptation.nicholas cage efendi hayatında hiç bu kadar çirkin ve hayattan bezmiş olmamıştır heralde. ayrıca yaratma süreci boyunca yaşadıkları hakkaten onun boyutuna girip onun kadar sıkılmamızı sağladı sahneler boyunca. filmi uyuşturucu piyasasına verdiği katkılardan dolayı da tebrik etmeden geçemeyeceğim, ve hatta 'fuck fish'.

heyecanla beklediğim tape ise daha önceden izlemiş ve pek de hoşlanmamış olduğum bir film çıkmasına rağmen sinemanın havasından mıdır, yoksa değişimlerden midir bir güzel geldi ki sormayın. gerçi film boyunca konuşan çapraz köşe çiftini çıkışta pataklamak istedim. romantik bir gün geçirmek isteyen çiftlerin asla seçmemesi gereken filmlerden birine sinemanın s'sinden anlamayan bir adamla gelmek de nasıl bir mentalitedir, adamı eğlendirmek için film boyu konuşmak nasıl bir sevgidir başka bir gün incelerim. kıssadan hisse ethan hawke her türlü güzel.

aslında bir de anlatmak istediğim confessions of a dangerous mind ve two weeks notice var ama yazının uzunluğundan gözüm korktu ve şu saniyede vazgeçtim. gerçi izlenecekler listesi izlenenlerden daha da kabarık, o yüzden bunu tamamen es geçiyorum. kişisel hatırlatma olarak da 7 mart the climb odtü, 13 mart yerden yüksek+springroll, 16 mart radical noise konserlerini yazmayı uygun gördüm.

insan canı sıkılınca neler yapıyormuş, kendini eğlendirmek için ne çeşit taklalar atıyormuş bunun en güzel örneklerini sunmaya ilerleyen günlerde de devam edeceğim, so stay tuned.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool