plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



06 Şubat, 2003

formerly known as televizyon çocuğu

divx ve mp3 olayına kendimi kaptırdığımdan beri televizyondan soğudum. eskiden eve gelir gelmez ilk işi televizyonu açmak olan birisi için çok garip bir durum bu. sadece sürekli izlenen diziler (ki onların bile tekrar bölümleri zar zor yakalanıyor) için açılır oldu meret. televizyon kumandasının bozuk olmasının da bir ilgisi olabilir mi acaba?

mtv'den uzak kaldığım günler her ne kadar benim için kayıp olmasa da popüler kültürden uzak durmamak lazım. bakınız bir melanie c, sugababes, red hot chili peppers (luv2frusciante), guano apes, calling, moloko, matchbox 20 yeni klipler çekmiş, mtv beyler kendilerine yeni şekiller edinmiş, haberimiz yok. hadi mtv'yi geçtim, geçen hafta bir yerlerde deprem olmuş, ondan bile haberim olmadı. mekiğin düştüğünü bile sözlükten öğrendim. kumandam hemen düzelmeli, eksik kalmamalıyım hiç bir şeyden.

hastalığın da verdiği sıkıntıyla bir gün içinde ikinci yazıyı yazdığımı görüp şaşırdım. günün şarkısını seçmiştim gerçi, bu da öğleden sonranın şarkısı olsun. rob thomas beye olan özlemim ve şarkının adı itibariyle; matchbox 20 - disease.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool