plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



01 Mart, 2003

ah bu hayat cekilmez, sen olmasan canim, ah bu cile cekilmez

şimdi efendim, nerden başlasam derken, başlamış olduğumu fark ederek, şöyle devam etmek isterim.
savaş ay'ın programını izliyor annem atv'de, ben görmedim ne olduğunu, kulaklık var falan, ara sıra şarkı bitince duyuyorum tvyi.
çok komik şarkılar çalıyordu
"oynaaya oynayaa gelin çocuklaar el ele el ele geliin çocuklaaar" diye
ben de anneme döndüm " ay ne biçim şarkılar bunlar ya of be " dedim.
annem "savaş şarkıları bunlar be, konuşma" dedi
of ya çok güldüm. "pardon anne" dedim. haha.
sonra çocuğun teki programa telefon açıp "annemin savaş'a selamı var" dedi.
terörize oldum. muziğin sesini daha çok, daha da çok açtim.
hayır, ilgisiz falan değilim.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool