plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



21 Ekim, 2003

new, young, fresh!

çocuğumuzun bir yaşını bitirmesine bir ay kadar bir süre kalmışken, doğumgünü heyecanıyla bazı işlere kalkışmak istedim. şimdeden ne olacağını söyleyip heyecanı kaçırmamak için "keep it a secret" modunda gezinmekteyim. umarım benden önce başka birileri böyle birşey yapmaz da, ben de düşündüğümle kalmam.

eskileri bırakıp yenilere gelirsek, günler önceden rezervasyon yaptırılıp 30 milyonların takır tukur alındığı saygıdeğer filmekimi'nde kapalı gişe oynayan tüm filmlerin vizyona girdiğini görüyorum birer ikişer. madem her tutan filmi para kazanmak için süreceksiniz vizyona festival yapıp da insanları sık boğaz etmenin nedeni nedir acaba, bunu düşünür oldum her sinema afişi gördüğümde. film demişken, asmalı konak'tan da bahsedeyim; bahar kelmiş seymen de fodul. filmin sonu böyle arkadaşlar, daha fazla birşey beklemeyin.

copy/paste hakkımı kullandığımdan kelli (belki de ctrl+c sever bir site olmadığından dolayı) harika bir yazıyı "okuyan okumuştur" diyerek hafızamın derin köşelerine atıyorum. kelimelere dökemediğim garip hislerimin başkaları tarafından yazılması beni her zaman rahatlatmıştır, o yüzden pek bir ferahım şu sıralar.

günün şarkısı olayını hazır tekrar başlatmışken bugünü es geçmeyelim, büyük bir guru'nun önerdiği harika şarkıyı günün şarkısı ilan edelim, şarkının ilk iki cümlesini hayatımızın mottosu edinelim; jill scott - gotta get up.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool