plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



16 Ocak, 2004

"a.b.d'nin kısaltması amerika"

0 Yorum  | spineless | 01:09
gecenin bir vakti televizyonda başka izleyecek birşey olmadığından recep tayyip erdoğan'ın ilköğretim öğrencilerinin sorularına cevap verdiği siyaset meydanı'nı izleyeyim dedim. çocukların laflarını esirgemeden ve olanca saflıklarıyla sorukları sorulara hayran oldum. başbakanın karşısına geçip hiç sıkılmadan "imf'ye olan borcumuz ne zaman bitecek?", "çiftçilere olan yardımı niye kestiniz, devam etmeyecek misiniz?", "abd'ye nasıl güveniyorsunuz? ırak'a yaptıklarını bize de yapmaya kalkmazlar mı bir gün?" şeklindeki sorularıyla pek bir eğlendim. ali kırca'nın "10 yaşında bunlarla nasıl ilgilenebiliyorsun?" sorusuysa program boyunca aklımdan geçenlerdi. zamane çocukları diyelim.

modaya katılmak pahasına bir not; mtv'de superock'a ne zaman denk gelsem deftones çalıyor. ayrıca ilk ve son üç şarkı tezimi de hiç çürütmüyorlar. bu adamlar beni seviyor mudur ne?

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool