plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



01 Ocak, 2004

great expectations v.2

0 Yorum  | spineless | 16:41
geçen sene 1 ocakta yazdığım yazıyı okudum da, yeni yıla yine aynı şekilde girmişim. bu kadar tutarlı olabildiğim için kendimi tebrik etmek istedim öncelikle. eğer bu sene de bir önceki gibi geçecekse pek de bir şikayetim olmaz aslında, ne de olsa "i like pleasure spiked with pain." dün gecenin en büyük değişikliğiyse aynı anda altı yerde birden bulunmayı istememdi, belki bir dahaki seneye kadar bu teknolojiyi yaratabilir bilim insanları, en büyük dileklerimden biri bu olsun.

yılbaşı eğlencesi hakkındaki düşüncelerimi daha önce belirttiğim için bir daha kendim yormak istemiyorum. sadece sabah uyanıp da rüyamda gördüğüm son iki rakkamın 5 trilyon çıkan biletteki numaranın son iki rakkamı olduğunu görmek şaşırttı beni. aslında biraz da korktum kendimden. böyle de yeteneklerim varmış demek ki.

2004 için dileklerime gelirsek, herkesin hakettiği kadar mutlu olmasını diliyorum, ki bu durumda bazı insanların hemen şu anda ölmeleri gerekiyor. artık kendi kanatlarım da olduğuna göre bunun hiç bir sakıncası da yok aslında. bu naçizane günün şarkısı da kelis - milk shake olsun kıvamında bir yıl geçirmeniz dileklerimle beraber.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool