plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



05 Kasım, 2003

little ceaser's!

0 Yorum  | spineless | 02:28
güvendiğim insanlar tarafından bana söylenen şeylere çok çabuk inandığımı ve bunların genelde palavra çıktığını ispatlayan bir kaç olay yaşadıktan sonra sorunun kimde olduğunu düşünmeye başladım. acaba ben mi çok aptal ve safım yoksa insanlar mı çok acımasız? verilen sözlerin tutulmadığı, laflarımın sürekli geçiştirildiği yerlerde bulunmama hakkımı kullanmak istiyorum şu an itibariyle.

çocuğumuz gibi sevdiğimiz plasticwings'in 25 kasımda gerçekleşecek olan doğumgünü şerefine çocukça titlelar yapmak, partiler vermek, şarkılar söylemek istiyorum. bir çoğu insanın bana deli gözüyle bakmasına aldırmadan, şu sıralar beni tek sevindiren şeyin bu olduğunu belirtmek istiyorum kendilerine. tabi bir de yağmur sevinci mevcut.

saçmalamayı kısa kesiyorum, iftarlık menü yapmıştık size, yapması gereken kişi sallamadı (bkz.ilk cümle), bari bu doğumgünü süsleriyle idare ediniz diyorum. günün şarkısı da dream theater - lie olsun.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool