plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



02 Kasım, 2003

kültür kokteyli

cumhuriyetin 80. yılını 40 gün 40 gece kutlama çabalarımda başarıya ulaştım allah'ın da izniyle.

80. yıl şerefine ateşli konuşmalarla başlayıp, ilkokulda ezberlenen tüm atatürk şiirleriyle süren nilüfer konseri soslu etkinlikte türklüğe doyduğumu hissettim. belediye başkanının delicesine atatürkçülükten ve laik türk cumhuriyeti'nden bahsetmesi salondaki herkesin tüylerini diken diken ederken benim seçimlerin yaklaşıp yaklaşmadığını düşünmemi sağladı. çocukluğunu annesinin dizinin dibinde fuardaki konserleri izlemiş birisi olarak geçiren birisi olarak, seneler sonra anneyle gidilen bir konser de hislenmemi sağlamadı değil hani.

türklüğün bu kadar bol olduğu günden sonra, garip filmlerin izlendiği miller süslü dvd partisinde yenen abur cuburlarla olsun, konuşulan konularla olsun amerikanvari geçirilen bir cadılar bayramı gecesi yaşadım. tam "hey dostum, senin sorunun ne biliyor musun?" şeklinde konuşmaya başlayacakken gelen fasıllı rakılı akabinde osmanlı baharatlı nargile faslı tam bir kültür şoku oldu. taksim'de alterlerle geçirilen gecelere inat fesli udlu gece derin bir etki bıraktı bünyemde. içkileri karıştırıp neyi nasıl içeceğini bilmeyen şaşkın genç edasında kültürleri karıştırıp mide fesatı geçirdim, klozetleri ağzımdan fışkıran artıklarla süsledim bol bol.

son beş günün enteresan gidişatına ithafen soulfly - back to the primitive günün şarkısı olmayı sappına kaddar hakediyor. hayırlı ramazanlar.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool