plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



13 Kasım, 2003

the honor is still mine.

0 Yorum  | spineless | 15:39
haftalardır süregelen da matrikz çılgınlığına ben de katılabildim sonunda bazılarına yıllar gibi gelen bir gecikmeyle. filmle ilgili söyleyebileceğim tek birşey var, o da neo'nun 3 filmdir, bizim 4 senedir merakla öğrenmek istediğimiz şeyi newton amca yüzyıllar evvel bulup, adını da 3. hareket kuralı olarak koymuş; "for every force there is an equal and opposite force." bunun dışında filmin gidişatı, sonu veya felsefesi hakkında hiç bir yorum yapmak istemiyorum şahsen, okumaktan gına geldi zira.

benim esas dikkatimi çeken, lotr'la başlayan (belki de kökeni star wars'a dayanan) enteresan mekanlarda geçen, garip karakterlerin olduğu tutkulu aşk soslu, savaş/dövüş sahnesi bolluğu yaşanan macera filmleri oldu. ard arda gelen troy, master and commander, once upon a time in mexico ve tabii ki lotr:the return of the king trailerleriyle dolby surround sistemli sinemada sarsıldık.

ben de modaya kapılıp, bir adet imdb'den aparttigim matrikz memorable quote'uyla bitirmek istiyorum yazımı;

"o: you really are a bastard.
as: well you should know, mom."

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool