plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



03 Mayıs, 2005

çocuklarım olmadan asla

1 Yorum  | plush | 02:53
her seferinde yeni modeller ve ümitlerle gittiğim berber ve kuaförlerden sahayı hep başım önde terkediyorum. ulaşabilecekleri en mükemmel noktada basiretleri bağlanıyor. asimetrik kesimler, olmayan yerlerden tüy almalar ile sözde detaylara dikkat eden esnaf modeli yapıp bir de fazla para alıyorlar. nefret ediyorum hepsinden!

neyse ki galatasaray yokuşundaki sahaf dükkanı nejat işler'inmiş. arada bi eve giderken kesişiyoruz ben ona aliye bakışı atıyorum ama hiç bilmiyormuş gibi davranıyor. robinson'da ki aşkımı kıskanıyor olabilir, emin değilim.
Blogger wanadoo
benim ansiklopedilerimi alır mı peki bi sorsan :)

uğur

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool