plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



23 Mart, 2005

achtung baby

25 Yorum  | plush | 01:00
blog kardeşliği sitesi açıldı! artık bütün kardeşleri görebilir, sitenizi ekleyebilir, bilgi alabilirsiniz. bir de blog adresimiz var. ve tabi xml.




bu yazının tamamen history channel tadında olması kararlaştırılmıştır.

ha efendim ne diyorduk? blog kardeşliği için cumartesi günü (19.03.2005) saat 14:00 gibi toplandı.

katılanlar: manhem, berk aydın, cemshid, alegori, sayıklamalar, Türkçe RSS ve Blog Destek Merkezi, viscus, çekirge, mtlda, ouz, bobiler, nikita, visualghetto, cisday, winmaker, pagan, taci tırsak ve fasulyeden spineless'tı.

otobüste, dolmuşta şunu da yazarım, bunu da yazarım diye düşünürken şu ana kadar her şeyin yazıldığını farkettim kutlay sayesinde. fotoğraflar ise şurada.

bence günün en bomba sözü;
"arkadaşlar, aranızda çikolatalı gofret sevmeyen var mı?" -eloy

eylemlerimiz bundan sonra başka çatı altında devam edecek, stay tuned!
Anonymous Adsız
sevgili gençler,
toplantı çok güzeldi fakat liferooftaki sap muhamelesi görmemeiz ise çok feciydi, kötüleyelim burayı her bi yerde, blogların gücü görülsün :)

bu arada üşenmedim gittim, kendime bi flickr accountu aldim.. fotoğrafları yükledim, buraya daha önce yazacaktım.. fakat, arkadaşımın babasının ölümü üstüne yoktum buralarda.. bunu buraya yazmamın sebebi, hayatın dibine vuralım. yaşamın her tadına varalım ki, sonradan bi bok yaşamadan öldü demesinler.. keşkeler olmasın.. lan buda blog gibi oldu ama neyse idare ediverin..

ha bu arada adres; http://www.flickr.com/photos/43939465@N00/tags/blogkardesligi/

öpüyorum hepinizi..
Anonymous Adsız
www.blogkardesligi.com da alınmış, hayırlı olsun..
Anonymous Adsız
resimlerin orjinal versiyonları

http://www.visualghetto.net/plushme.zip

adresinden çekilebilir..
Blogger Manhem
Ben de eve döner dönmez elimdeki 3 fotoğrafı Linkleyeceğim oraya. Çok güzeldi şahsen. Mekan konusunda Bahadır'a katılıyorum içten. Ha bi de şöyle bişi var:
http://www.manhem.org/comment.asp?ID=324
Blogger winmaker
Toplantıda gördüğüm kadarıyla, yaş ortalaması büyük biraz. Büyük insanlar iş haricindeki boş vakitlerini proje üretmekle değilde yeme içmeyle geçirir. Bu nedenle türk blog'unun gelişmesi zor :) Şaka bi yana, blog sahipleriyle blog üzerine konuşmak keyifliydi.
Anonymous Adsız
şahsen bu işlerde yeni olduğum için, bişiler örenmek için katıldım toplantıya, dinlemek ve öğrenmek güzeldi bu kadarını söyliyim, emeği geçenler sağolsun..
Blogger plush
sizlerle buralara geldik, daha ileriye de gideceğiz umarım. iyi ki geldiniz!
Blogger plush
neden link tagını yorumlarınızda kullanmadığınıza hayret ediyorum :)
Blogger spineless
gelen herkese teşekkür ederiz efendim her ne kadar fasülyeden son anda katılmış olsam da. ben after partyden dahi çok zevk aldım. maça yetişmek için saat 7 olmadan kaçanlar utansın =)
Blogger Manhem
Evet link tagı kullanalım litfen : ) Sonra benim gibi yazdıklarınız hosting firmanızca uçurulursa rezil olursunuz. Hatırlayabildiklerimi tekrar yazdım buradan buyrun.
Anonymous Adsız
vallahi maça gitmedim. bi de mekanda 20 tane fotoğraf makinesi vardı. şakır şukur fotoğraf çekildi. blog camiası bu fotoğrafları bekliyor. bu arada hellfire'ın göndermiş olduğu link çalışmıyor.
Blogger plush
benim çektiklerim.

kutlay'ın yazdığı blogun permanent linki olmadığından şikayet edenler var. kendi sitenize blog kardeşliği ile ilgili yazdığınız yazıların linkini comment olarak eklerseniz seviniriz.
Blogger Eray Endeş
yok mu?
Blogger plush
@ümit bahsettiğim "hosting+domain" problemi biraz daha advance bir şey. server'a python kurulması lazım bahsettiğimiz aggregator mevuzusu için.

yani şimdilik her şey kontrol altında :) ayrıca unutmadan ümit'in açtığı flickr kardeşliğini ihmal etmemek gerek.
Anonymous Adsız
photshop biliyorum biraz logo ve tasarım konusunda yardımcı olabilirim..

bi kaç photoshop çalışmam var merak edenler bknz:

http://aliemre.deviantart.com
Anonymous Adsız
evet python la alakası ne mevzunun?? yapacağımız olay blogların xml lerinden son eklenen başlıkları alıp sergilemek değil midir?

server in php desteklemesi yeterli, yapacak arkadaşa yardımcı olabilir yada yapacak arkadaşın bizzat kendisi olabilirim :)
Blogger plush
ben bu tür kodsal mevzularda ferruh'un üstüne tanımadığımdan kendisinden rica ettim. o da planet planet kurmamızı önerdi.

evet ana mevzu "xml'lerden blog çekmek". o zaman ben taci ile konuşmaya başlıyorum ve bu işi en kısa zamanda bitirmeye çalışıyoruz.

ps: ferruh bu işe çok sevinecek :)
Anonymous Adsız
eger ki kod yazılacaksa, -hazır sistemler kullanılmayacaksa- ben de bu konuda elimden geleni ardıma koymam, + boyle bir olusumun kod yaygında olmak isterim. plush ve taci beylere sesleniyorum.

selamlar
Blogger ouz
ısrarlara dayanamayıp ben de fotoğraflarımı şu flickr denen yere ekledim. tabi sadece 12 tanesini.

http://www.flickr.com/photos/25063928@N00/
Blogger cekirge
buraya aktardım bende elimdeki fotografları. gecikmeden dolayı özür dilerim, hastalandım. ayrıca da hasta hasta çalıştım.. ama en temel mazeretim, çekirgeyim, tembelim ben!
Blogger plush
abilerim ablalarım flickr'a yüklediğiniz fotoğraflar'ın taglerine "blogkardesligi" tagını ekliyorsunuz. öyle ikiye bölmeler, yumuşak g kullanmalar filan flickr için ters :)
Blogger Manhem
Walla ben "blogkardesligi" verdim ama genele yansımadı. Bu nedenle çam sakızı tadında .ektiğim 3 fotoya buradan ulaşabilirsiniz.
Blogger plush
blog kardeşliği kendine bir çatı edinmek için ilk adımlarını atmaya başladı. blogkardesligi.com adresinde toplantıya gel(e)meyen veya comment yazmayan blog sahiplerine de ulaşmayı düşünüyoruz.

kayıt formunda istenen feed adresi hepinizin ilgisini çekecektir. toplantıda çıkan fikirlerden bir tanesi. blogkardeşliği sitesinde kardeş sitelerin feedlerinin bir araya toplanması ve kategorilenmesiydi.

bu feed adresi field'i ile bu adresleri topluyor ve sitemizde feedleri yayımlayacağımız bölüme sizin sitenizi de ekliyoruz.

bunun dışında ufak çaplı da olsa bu kurumsallaşma (veya kendine bir kabuk edinme) safhasında bize eklemek istediklerinizi buradan veya form aracılığı ile iletebilirsiniz.
Blogger gwen
ben de grafikler ve html'ydi javaydı gibi dandik hususlarda destek verebilirim.http://www.devanear.net ya da http://ydt.deviantart.com adreslerinden sizin için neler yapabileceğim hususunda minik minik bilgiler edinebilirsiniz.
burdan yetkililere sesleniyorum...blog kardeşliği için seve seve lol
Blogger Süleyman Sönmez
http://spaces.msn.com/members/ssonmez/Blog/cns!1p3h2a2JAvO1aW7uNY8ODymQ!593.entry

Permalinkinde sizden bahsettim. Benim bir sorunum var. Msn Spaces içinde javascript kodun gösterilmesi üzerine. List içinde blogkardesligi için bir link verdim ama bannerimiz nasıl yapılır?

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool