plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



27 Aralık, 2004

çengel

1 Yorum  | Vladivostox | 11:38
her ne kadar sabah programlarına katılanları ya da evlilik yarışmalarını seyredenleri "esefle kınıyor" olsak da o insanların da takdire değer bir özellikleri olduğunu düşünüyorum, medeni cesaret. milyonların(!) gözü önünde arkadaş ortamındaymış gibi mikrofonu kapıp sağa sola eleştirilerini savurmak pek çoğumuz için yapılması zor ve çekinilecek bir eylem, ne dersek diyelim. herhangi bir söyleşide ya da en basitinden sınıfta bile soru sorma cesaretini gösteremeyen binleri düşününce...

tabii keşke bahsi geçen "katılımcı" insanlar diğer pek çok şey için de seslerini böyle gür yükseltebilseler, yükseltebilsek. güdük güdük kendi bahçemizde eşelenmesek. sanırım bu mevzunun sosyo-psikolojik analizini emre kongar'a havale etmek lazım, işin uzmanı o zira...
Anonymous Adsız
Şimidiğ, dahan semran hanımı hazm edememişken (kendisinden acaaaip nefret beslerim) Birde şimdi beyaz atlı prens diye bişi çıkardılar. katılan çoçukları göreceksiniz! tek kelime ile rezalet. allah o tür proğramları yapanları ıslah etsin. üç kuruş para kazanacaksınız diye ne hakkınız var o adayları. şekillerden şekillere koyuyorlar? ama bunu herkes bilsin ki1 bu beyaz atlı prens kopya. hemde japonlardan kopya. nerden biliyorsuna geline? iki uç yıl önce türkiye ye gelen şu japon kızına gitmiştim de ordan biliyorum. ee birde bunu da
biliyorum, diyeceksiniz ki? madem sende böyle bir programa katıldın ne diye konuşyorsun diye soracaksınız haklı olarak. ben o proğrama başka bir amaç için katılmıştım. yalnız japonlara öyle bir kazık attım ki!! sultanahmet ve eminönünde garibim türk gençlerini, peşinde dolaştıran kıza ve proğram yapımcılarına, Türk basını nı çağırarak mahfettim.. bütün proğramları alt üst oldu. yaaa işte öyle..
iii de.. çağırmış olduğum basın kuruluşlarından biri olan (mill. gz.) o dönem bu konuda adeta kıçını yırtarcasına, bu proğrama tepki gösteren ve ohha bu kadar da olmaz diyen bu gazete'nın yan kuruluşu olan TV şuan yayınlanan beyaz atlı prensın yapımcısı!!! bu ne yaman çelişki be anee..
yeaaaa işte öyle..
ama proğram formatı eski kopya yuturuyolar işte YAŞASIN TELEVİZYON İZLEMEMEK ohbe rahatadım.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool