plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



11 Mart, 2003

sürmenaj miydi aranan kelime?

oha delirdim. oha cidden kafayı sıyırıcam birazdan. sen o kadar yaz, sonra enkod menkod meselesine bas bi tuşa, uçsun hepsi.

aaaaaa! neyse bakın, üşenmeden tekrar yazıyorum. zaten başka işim de yok, beyinsizlik son raddede. (radde de neyse artık)

az evvel, başlığın nasıl yazıldığını unutup, daha önce yazmış olduğum bir blogu editleyip nasıl yapıldığına baktim. çok mu zekice, iç güveysinden gerizekalıca mı bilinmez. onu bırak; ondan önce, monitorün önünde duran şurup şişesi yüzünden quick launch'daki explorer ikonunu göremeyip "nerde lan bu?!" demişliğim de var. hem zaten bunun gibi mükemmel denebilecek eylemlerde de bulundum, artık rahat rahat uyuyabilirim. oh.

zira, hala yeterince yaramazlık yapmamış olduğumu düşünüyorum. naapalım, kısmet.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool