plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



25 Haziran, 2003

kuzey paralelleri, doğu meridyenleri

0 Yorum  | spineless | 19:57
bir kaç eksikle de olsa sözleşmişçesine bütün plasticwings ekibi olarak şikibin'i şereflendirdik cuma gününden başlayarak. sağda solda yazılıp çizilmiş olan hadiseleri bir kenara koyarsak ilginçliklerle dolu 3 gün geçirdim kendi açımdan. gerçi kayseri'deki gençlerimizi de bilgilendirip nelerin olup bittiğini daha ayrıntılı anlatmak isterdim ama yerimiz dar.

"ıssız bir adaya düşsen nasıl yaşarsın?" sorusunu artık pek bir rahat cevaplayabilirim. kızları askere alsalar, dönem birincisi olabilecek kadar eğitim aldım şahsen. çadır nasıl kurulur, dağa nasıl tırmanılır, klozete oturmadan nasıl ihtiyaç giderilir, güneş altında susuz-yemeksiz nasıl yaşanır hepsini biliyorum artık. insanlar boşuna "i survived h2000" demiyorlarmış demek ki.

cumartesi günü terkeden pek kıymetli arkadaşlarımıza nispet yaparcasına onlar gider gitmez müzik başladı. yapılacağı söylenen bir çok konserin iptal olması bir yana, bizzat kendim iptal olduğum için yapılan konserlerden bazılarını da ben kaçırmış oldum. en çok üzüldüğüm geçen hafta dağılacaklarını açıklamış olan antisilence kişilerininkidir, darısı rock the nations'a diyerek fazla üzülmemeye çalışıyorum. 3 günlük rezilliğin en kayda değer zamanları (demo sahnesinde olmalarına rağmen) alt, ascreaus, nefret, bülent ortaçgil, rubin steiner quarter, replikas (özellikle bis bölümü) ve tabiki gathering'di. headliner olarak açıklanan isimleri kaçırmış olmam da ayrı bir festival abukluğu olarak kayıtlara geçti.

kıssadan hisse, yazla beraber bollaşan konserlerin şikibin'e benzememesini ümit ediyorum. mümkünse hepsinin saat 19.00 sularında başlamasını ve insanları amele yanığından korumasını diliyorum. tabii bir de cüzdanı şişkin ebeveynler dilerim hepinize.

ps: bloggercığımın da yeni şekli hayırlara vesile olsun, jelibon gibi maşallah.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool