plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



12 Mayıs, 2005

untitled v 1.1

5 Yorum  | plush | 19:35
ne zaman need for speed underground'u arabanın önündeki kameradan oynamaya kalkışsam, kendimi gelin arabalarının önündeki bebek gibi hissediyorum.
Blogger spineless
untitled previous versionu da göstermek lazım, eskilerden kim kaldı ki miirim.
Blogger plush
neredeyse üç yıl geçmiş üzerinden ben hala araba yarışı oynuyorum.
Blogger Vladivostox
nfs'i hiç sevemedim nedense, ralli yarışları dururken; mcrae rally mesela... tekerlek patlak, kaporta yamulmuş bi şekilde finişi görmeye çalışmak daha eğlenceli bence :)
Blogger oky
carmegaddon! doru yazdım umarım, hani virüslü olmayanı diyorum, ilk versiyon, abi neydi o ya, of ya..
Blogger plush
carmageddon ya evet! arabada giderken hala anneme yolda ki bonusları (pazar fileli teyzeler, liseli genç kızlar) alalım diye ısrar ederim.

destruction derby vardı asıl onun kadar damage veren bir oyun çıkarmadılar daha.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool