plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



12 Temmuz, 2005

kep dediğin nedir ki

5 Yorum  | Vladivostox | 22:56
hipodromu göremeden mezun olacak şanssız istanbul üniversitesi mezunlarından biriyim efendim. halbuki o güzelim meşhur son düzlükte yerimi alacaktım. oysa şimdi akm'nin salonunu tıkışacağız. rektörlük en azından kamusal alan gerginliğini atlatmış oldu bu hamleyle.

neyse bu duruma hayıflana durayım; okulun nadide kep ve cübbelerini gördüğümde ise ayrı bir dumura uğradım. türk tekstilinin ve istanbul üniversitenin enfes kreasyonu. kep sıcak yaz gecelerinde sinek avlama konusunda hayli etkili bir cihaz, kartonu kaliteli; cübbe ise teşvikiye imamlığı makamından devşirme gibi duruyor. seviyorum bu okulu...

bu arada kep-cüppe depozitosu için açılan hesabın öğrenci işleri müdürünün adına olması da bende ayrı bir işkillenmeye sebep oldu. gecelik faiz nedir bilemiyorum ama 40 milyon çarpı bi kaç yüz oldukça iyi paralar. ama yine de gıybet haramdır diyorum, susuyorum. (bkz: kadıköy imamı)
Blogger spineless
bak sen de kaptin imamligi, hayirli olsun din kardesim.

bi de o mezuniyetlere gidilmese olmuyor mu? ne gerek var, zaten diploma almak icin de yillarca ugrasacaksin, orda kagit parcasi vermiyorlar mi? bu okul niye hep böyle?
Blogger plush
bu imam muhabbeti, ikinci bir harun tekin vakası olacak gibi :)
Blogger Vladivostox
gitmesen de olur, zaten bugünkü törene bir sürü gelmeyen vardı.

evet, sadece güzel temenniler içeren bi kağıt parçası tutuşturuyorlar eline. "bu okul niye hep böyle?" sorusunun cevabını artık düşünmüyorum; paçayı kurtarmanın verdiği eşsiz mutlulukla cevabı sana havale ediyorum :)
Blogger doli incapax
Tebrikler, artık siz de her gün öğrencilik yıllarını özleyerek iç geçiren kafileden oldunuz demek. (ya da ben öyle saydım niyeyse:D)
Ben de gitmemiştim mezuniyet törenime, ama ben gitsem ayıp olurdu zaten; 4 yıllık okulu 6 yılda bitirince, kendi döneminle gitmek de, 2 alt döneminle gitmek de manasız geliyor. Özetle, hayırlara vesile olsun!
Blogger spineless
hah unutmadan soyleyeyim, her fakülte kendi bacagindan mi asiliyor? bizim (muhendislik oluyor) mezuniyeti rumelihisari'nda yapmislar. saat 16.30dan 21.00'a kadar diploma verme toreni yaziyordu programinda, korkunctu.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool