plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



30 Kasım, 2002

big dumb face

sağlık kaygıları güdüyorum son bir haftadır. çevremdeki insanların sürekli hastalıkların içinde olması, o doktor senin bu doktor benim dolaşmaları, zaten hastane ve doktorlardan hazzetmeyen birisi olarak beni oldukça rahatsız ediyorken, "sana da aldık randevu, cuma günü gidiyoruz." cümlesiyle tüylerim diken diken oluyor.

basit bir göz kontrolü olacağını düşünerek gittiğim muayenehane, ameliyatlısından görme kaybına uğramış kişilerle dolup taşan, insanların sızlandığı, hemşirelerin ellerinde göz damlası hstaların arasında gezdiği bir yer çıkıyor. infaza giden suçlular gibi teker teker odalara alınışımız, doktorun sorguya çekmesi, abuk subuk aletleri gözüme dayaması ve nasihatlarıyla son buluyor. retina kontrolü için gözüme sıkılan bir damla sonucu wes borland'ın türkiye şubesi kıvamında bir insan olup çıkıyorum. gözlerine bakarak konuştuğum insanlar uzun bir süre için kitleniyor, tepki vermeksizin bakıyorlar ceviz boyutlarındaki gözbebeklerime. ben korkunç olduğunu düşünürken, manga karakterlerine benzediğimi söyleyen birisi sayesinde daha olumlu bakıyorum duruma ve hatta mutlu bile hissediyorum kendimi.

bugün sürekli beklemelerde geçmiş olsa da, bu beklentilerin sonunda elde edilenler mutluluk verici, yüzde gülümseme bırakıcı ve sevilen şeyler olduğu için dert etmiyorum fazla. günün şarkısı olaraksa bir haftadır dilime dolanmış olan eels - mental 'ı seçiyorum solistin sesinin güzelliği hatrına.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool