plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



02 Nisan, 2003

23 nisan

0 Yorum  | Adsız | 15:11
bu sabah fubb'dan çıkmış efendi efendi otobüsle evime geliyordum. hiç adetim olmamasına rağmen, yaklaşan vizeler sebebiyatıyla çıkartıp notlarıma bir göz atayım dedim. ben notlar arasında kaybolmuşken, arkamdan bir ses "pardon istanbul üniversitesi'nde misiniz?" dedi. "hayır, marmara." dedim ben de. "şanslısınız, okullar tatil olmuş, vizeler iptal." dedi gitti. ben nananasi yani diye düşüncelere daldım sonra da notları çantama attım. derken bu kişinin bi arkadaşı geldi yanına. ona da okulların nasıl tatil olduğunu, nasıl vizelerin iptal olduğunu anlattı. istanbul üniversitesi'ndeki yangından dolayıymış. ben ne alaka o okuldaki yangınla bizimki derken, bunlar inmeye niyetlendiler. otobüsten inerken bu kişi yanindakine "nisan biiiiiiiğr" dedi ve gülüştüler. e ama ben seni tanımıyorum, hem bugun nisanin 2'si? vizeler iptal olmadımı şimdi?

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool