plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



30 Temmuz, 2005

yalnızlık ömür boyu

5 Yorum  | spineless | 00:20
otobüste giderken bazen bir tek benim yanımdaki koltuk boş kalıyor ve inatla kimse oturmuyor. önce otobüsün camından saçımı, sonra üstümü başımı kontrol edip, kokuyor muyum diye paranoyalara giriyorum. hayat fazlasıyla gerginlik dolu.
Blogger AluminyumFolyo
ahahahaa! bu takıntı sadece bende var sanıyodum...
Blogger uydurukcu
bende bu takintiya katilabilirmiyim, neolur..!
Blogger Unknown
"yeltenme tokatlarım aura'sı" olabilir sende haha..
Blogger indianropetrick
ben biyerlere yazmıştım bunu yav..ya da öyle hatırlıyorum. demek ki yüce rabbim kullarına yalnızlığı reva görmüyor aynı hisleri cemi cümleye ihsan eyliyor.
Anonymous Adsız
ben de demek istiyorum, bende, bendeeeeee.... :)

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool