plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



08 Eylül, 2005

sepet sepet yumurta

6 Yorum  | spineless | 00:31
penguen dergisi bir süredir sondan ikinci sayfasında (arka kapak içi mi deniyor yoksa, dergiciler yardım edin!) yumurtalar adı altında amatör çizerlerin işlerini yayınlıyordu. sağdan soldan dergiye ulaşan çizimlere yetişemediklerinden olsa gerek, en sonunda yumurtalar.com adı altında bir site açmışlar ve "bundan sonra yayınlanmamış iş kalmayacak" demişler.

ben özellikle ömür okumuş'un karikatürlerine dikkatinizi çekmek istiyorum. yiğit özgürvari olsa da eğlenceli işler çıkartıyor. eklemeden geçemedim, uğur gürsoy da gün geçtikçe çıldırmaya başladı. dergi ele geçtiğinde ilk okunmak istenen çizerler sıralamasına hızlı bir giriş yaptı, başarılarının devamını diliyorum.
Blogger Vladivostox
dediğin gibi çizimler biraz fazla "yiğit özgürvari" olmuş... bilmiyorum, her ne kadar bazıları hakikaten güzel olsa da yine de hoş değil.
Blogger temhaangelio
boşdeğil boş değil... kanatlı bir anka kuşu gibi..
Anonymous Adsız
iğrenç çiziyo o herif ya atsınlar dergiden bence en kısa zamanda kendin ol kardesim
Anonymous Adsız
iğrenç çiziyo bu herif yumurta bile olmayı beceremiyo kendin ol bence
Anonymous Adsız
ya herif uğrasıyo kınamayın bence yiğt özgür mözgür napsın çocuk elinden gelen bu...yazıktır oda bi ana baba evladı
Anonymous Sohbet
güzel paylaşım teşekkürler.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool