plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



24 Ekim, 2005

susuz kış

4 Yorum  | plush | 09:37
1994 yılında istanbul'a gemilerle su getirilirken çekilen çileyi en iyi levent kırca'nın banyoda duş yaparken sular kesilen ve iski'yi arayıp küfürleşen tipi anlatır heralde. son zamanlarda siz de taksim civarında oturan ve suları 1 gün araya ile kesilen insanlardansanız. sizin de telefonunuz yanlış kablo bağlama yüzünden parazitli çalışıyor ve kimseyi arayamıyorsanız işte size kaynak.

e-devlet'in belki de son zamanlarda en çok hit alan kurumu iski'nin web sitesiden kesintileri ve sürelerini öğrenebiliyoruz. bakalım bu gün falımızda ne varmış?
Anonymous Adsız
telif isterim konu basligi icin, yok oyle ;)9.
Blogger fatima
Bir de soyle bir problem var. Hastanede calisiyorsunuz. Sular kesilince direkt tum randevular iptal ediliyor. Cunku aletler su ve havayla calisiyor. Stajdasiniz ve belli surelerde belli sayida hastaya bakmak zorundasiniz. Sular kesiliyor ve staj yetismiyor. Ve kaliyorsunuz. Yazin sicak ve kurak havada tekrar ediyorsunuz. Mesela.

Iste buna yaklasiyoruz. Hergun de su mu kesilir? Yok mu bu hastanenin depomsu bir techizati?

Ha bir de, telekomcular, bizim evin hatti ile benim dsl'in hattini ters baglayip, yanlis nakil yaptiklarinda gulen sen degil miydin. Son gulen su sesi cikariyor; hahha.
Blogger bessynews
cidden nedir bu taksimin hali ya ben de her gun ise gelene kadar ciddi bi savas veriyorum ahah aklima levent kircanin o tribi geldi de koptum bi an=)
Anonymous Adsız
Çok güzel ellerinize sağlık sizi tebrik ediyorum

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool