plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



21 Eylül, 2005

vatan için soyunmak...

4 Yorum  | Vladivostox | 23:04
"sanat için soyunmak" ne kadar ulvi bir hizmetse, "vatan için soyunmak" da öyledir efendim. askerlik tecili için şubeye gitmem icap etti bugün, malum 1 hafta sonra yurtdışına çıkarken havaalanında derdest ediliverme riskini göze alamadım. mevzubahis tecil işlemini yapabilmek için de muayene olmak gerekiyor. tabi bu askeri bi hastanede gerçekleşmiyor, en azından istanbul'da kadıköy ve üsküdar şübelerinde böyle.

neyse, sabah karga bokunu yemeden dikildim şubenin kapısına. erken kalkan yol alır demişlerse de halt etmişler tabi. velhasıl 7 saat sonunda 1 senelik tecil kağıdımı tedarik edebildim güç bela. işin en eğlenceli kısmı ise muayene safhası...

muayene için herkesi şubenin arkasındaki bahçeye topladılar; bayağı güzel yeşillik ferah bi yer, burhan felek manzaralı. 10-15 dakika sonra bi asker geldi, artık çavuş mudur yüzbaşı mıdır bilmiyorum, zaten o sırayı da hiç bi zaman öğrenemedim. "donunuza kadar soyunun" dedi, "çorap, ayakkabı falan da kalmasın". eh, neticede 20-30 anadolu evladı olarak don cıbıl bahçenin ortasında kalıverdik. bu kadar insanı hiç böyle donlarıyla beraber görmemiştim, akıldan çıkmayacak bi manzaraydı. halihazırdaki don modası hakkında istemeden de olsa bi fikre sahip oldum doğal olarak ve bazı elemanların deneysel çalışmalarına da hayran kaldım. ayrıca hazır bahis açılmışken de internet vasıtasıyla bir istekte bulunayım; sevgili insanlar artık slip beyaz don giymeyin... lütfen! insanlığın salahiyeti adına.

pasaport kontrolünde çevirenin alnını karışlarım. son.
Anonymous Adsız
Kadıköy şubesinde muayene olup istanbul-beşiktaşta askerlik yapan biri olarak aynı şeyleri bende yaşadım. Bizim çıplakken yaptığımız bi muhabbet vardı sıra beklerken "arkadaş sen necisin-tasarımcı- sen?-komi" gibi beyaz donları bende farkettim
Blogger ece
:)) sizler o yüzden kızları da alın askere diyorsunuz :))
çeşit çeşit şey pardon don görmek için :p
Blogger Mutreft
:):) allaha şükür ben öyle bir şeye maruz kalmadım :)
Blogger erins
beyaz donun nesi var anlamadım? küçüklügümden beri kullanırım.

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool