plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



24 Nisan, 2003

you sexy boy

0 Yorum  | Adsız | 00:33
arkadaşımın, şapka satan bir dükkana girip, her bulduğu şapkayı kafasına denemesini beklerken, bir yandan da şapkalarla yanyana koyulmuş, çeşit çeşit ve seksi seksi erkek donlarının bulunduğu vitrinin önünde bir tinerciyle güreşmekten ve insanların bana bakmasından nefret ettim bugün ben.

hem ayrıca sazla anathema çalabilen insanların olduğu bir kaleye gittim bugün ben. ahmet kaya işgal etmişti kaleyi, ama teslim olanlara köle gibi davranmayacağına ve serbest bırakacağına, din konusunda da baskı yapmayacağına söz vermişti. nitekim tuttu da sözünü, herkes hayatından memnundu.

ayriyeten havalar da ısınmışken, ben bu lisede kızların pantalon giymesine izin veren yasayı da esefle kınıyorum. giymeyin pantalon hem, alışık değilsiniz pişik olursunuz...

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool