plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



24 Mayıs, 2005

herkesin okulu kendine

5 Yorum  | plush | 01:36
her ne kadar işimiz web design, usabilty, css vs. üzerine olsa da aşkımız plasticwings'e bunları karıştırmamayı tercih ettik. ama sene içine yapmadıklarını bırakmayan okulların, eziyetlerine okul dışında devam etmelerini kaldıramıyorum.

mayıs'ın son haftası kızların, erkeklerin yaz öncesi ısınma turlarına çıktığı bahar şenliklerine akmak için bir kaç search yaptım. tatmin edici bir cevabın çıkması imkansıza yakın olduğundan tek tek üniversiteleri kontrol etmek istedim.

bilgi üniversitesi
'nin buzdolabı kılıklı ingilizce sitesi, linkleri çalışmayan ve firefox'ta ayılıp bayılan msü, doksanlı yılların modası drop shadow ve navy mavi rengi ile hayatına devam eden istanbul üniversitesi'ne karşılık taş gibi duran taşkışla.net var elimizde. onun da bahar şenlikleri geçmiş zaten..

gelecek sene bahar şenliklerini sitelerine göre seçmeye karar verdim. ilk indeksleten kazanacak. süreniz başlamıştır.

bilgi.vcd sitesinde ki asistanların fetiş fotoğrafları görmeyen kaldı mı?
Blogger spineless
istanbul üniversitesi her ne kadar babadan kalma bir tasarıma sahip olsa da, ana sayfasında resmen sitemap var koskocaman, herşey çok çabuk ulaşabiliyorsunuz. tabi asla güncellenmiyor o ulaşmak istedikleriniz. daha önce de belirtmiştim, sitenin en mükemmel çalışan yeri haftalık yemek mönüsü. o kısımı her kim yapıyorsa elleri dert görmesin.
Blogger fatima
herkesin okulu kendine basligini gorunce aslen, su siralar cebren ve hile ile anfilerimize el koymus iletisimcilere belki seslenebilecek bir yasemin'in penceresi bulur da yaslanirdik dedim. heyhat. tutar da 14 iletisimci 6 el jukebox'a sarki atar, maazallah boguluruz diye bir an tedirginlik gecirmedim de degil hani.
Blogger hippiethat
Yıldız Teknik'in logosu güzel ama aradığımı bulana kadar akla karayı seçiyorum doğrusu.. Labirent gibi..
Anonymous Adsız
Sakarya üniversitesinin siteside fena degil:) www.sau.edu.tr

ayrıca bilgi.vcd sitesi konusunda sonuna kadar haklısın:)
Blogger cekirge
nasıl bloger sınız? link versenize link :D

Yorum Yaz

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool