plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



16 Aralık, 2002

this.town.don't.feel.mine

son iki günün verdiği yorgunlukla ne yapacağını bilmez bir şekilde oturuyorum. playlistimde son haftaların değişmez iki şarkısı eşliğinde yazdığım cümlelerin anlamsızlığını farkedip baştan yazmaya çalışıyorum. yeni olan şeylerden uzaklaşma, eskiye, bildik şeylere geri dönme ihtiyacı duyuyorum. bir bakışımla ne demek istediğimi anlayan insanlar, sözlerini ezbere bildiğim şarkılar, hangi sayfasında ne yazdığına bilecek kadar çok okumuş olduğum kitaplar, tüm repliklerini senaryosunu yazmışçasına bildiğim filmler kendine çekiyor beni.

eski demişken, gitgide artan bir izmir özlemi de yok değil içimde. her sokağını, apartmanını, ağacını, dükkanını, insanını bildiğim yerlerde olmak istiyorum. telefonda yapılan konuşmalar da kamçılıyor bu isteğimi. bir an evvel herkes için tatil olan uzunca bir zaman boşluğu bulup gitmek istiyorum pılımı pırtımı toplayıp.

tatil demişken, yeni bir yıla girildiği için kutlamalar yapan, herşeyin değişeceğini sanıp pembe gözlükler takınan, anlamsızca hediye trafiğine giren (ve hatta bunu zorunlulukmuş gibi gören) insanları anlayamıyorum. artan sadece bir sayı takvimdeki, nedir bunca telaş? hediye almak karşındakini düşündüğünü, sevdiğini belirtiyor şeklinde savunmalara girecek olanlara da cevabımız var en trt'sinden. sadece özel günlerde hatırlanmamalı insanlar, akıla gelindiği zaman gidilip görülmeli, o kişiye yakıştığı düşünülen hediye verilmeli. sürprizler her zaman beklenenlerden iyi olmuştur zaten.

didaktikliğin zirvesine vurmuş olduğumu farkedip hemen günün şarkısını atıyorum aynı sayfada açılan linklerden hoşlanmayanlar için plain text kıvamında. hayır bunak değilim, daha önce de günün şarkısı oldu biliyorum, ama vazgeçmesi çok zor şarkı bu. buyrun;

all i had to do was to be nice
but, no! no! no!
i just fucked it up!
it's been like that for my whole life
and if i was born again
it'd be the same
one thing at a time
yeah!, i lied
yeah!, i'm scared

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
13 seconds left
it's the time i had to run away
but i forgot and woke up late
like everyday
one thing at a time
yeah!, i lied
yeah!, i'm scared

i just quit it all, i'm not ashamed
i would rather wait for a better day
if you would have been with me that day
i know things would be in a different way

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool