plasticwings.org

değişik konularda yazan birkaç kişinin web günlüğü.



14 Aralık, 2002

too lazy to give a real blog title

"bir kitap okudum hayatım değişti" cümlesini romantik hareket isimli güzide alain de botton eseri için kullanmak istiyorum izninizle. insanın kendi hayatını, olaylara bakış açısını, içinde bulunduğu boşluğu bir kitaptan okuması ne kadar da hayret verici. dünyada bu şekilde hisseden tek kişi olmadığını öğrenmek ne kadar mutluluk verici. son bir kaç yıldır kaybettiğim kitap okuma aşkını bana kazandırdığı için önce yazara, sonra da kitabı öneren kişiye müteşekkirim.

o kadar etkilendim ki, bu güne uyan bir şarkı bulmakta bile zorlanıyorum. bu nedenle kitapta geçen bir cümleyi günün sözü olarak seçiyorum;
"...zevk aldığı yegane şeylerin beklenmeyen şeyler olduğunu iyice öğrenmişti; bu yüzden hiçbir şeyi dört gözle beklememek için sürekli bir mücadele halindeydi."

so always expect the unexpected.

Arkadaþýna Gönder

Arþiv

Liverpool